ZÁKAZNICKÁ RETENCE A TECHNOLOGIE V E-COMMERCE

Co dnes zákazníci od firem chtějí? A co vše firmy musejí udělat, aby si zákazníky udržely?

Jak znovu probudit k životu zákazníky, kteří u vás již delší čas nenakoupili?

Jak dnes připravit chytré kampaně? Jak z jednorázového zákazníka udělat takového, který se bude vracet? Jak zlepšit zákaznickou loajalitu? Jaké kanály stojí za to zapojit, aby to pro vás mělo stále efekt?

Jak lze využít moderní technologie e-commerce ve světě zákaznické retence? Jak kampaně automatizovat? Jaké budou trendy v oblasti péče o zákazníka?

Nenechte si ujít dalšího Eshopistu, který se koná ve čtvrtek 20. října ve Spojce Events v pražském Karlíně. Zajímavá témata, zajímaví hosté, zajímavé setkání se špičkami české e-commerce.

  • Program


Jak si udržet zákazníky?2

Jaké jsou trendy v oblasti zákaznické retence? A na co byste měli myslet v rámci vaší firmy či e-shopu? Přijďte načerpat inspiraci.


Seznamte se zástupci významných firem české e-commerce

Zastavte se na skleničku s předními tvářemi české e-commerce. Ať už během pauzy na kávu nebo afterparty. Proslýchá se, že během Eshopisty vznikla řada přátelství i obchodních spoluprací. Využijte šanci i vy.


JAKÝ BYL MINULÝ ESHOPISTA

Kupte si EARLY BIRDS lístky včas

Využijte zvýhodněný EARLY BIRDS vstup v hodnotě 1 490 Kč bez DPH. Další vlna bude už dražší. Akce je časově omezená.

Mám zájem o akci

KDE NÁS NAJDETE?

THEATRE ROYAL

Vinohradská 48, Praha 2

Navštivte s námi stylový prostor na Vinohradech. V blízkosti tram zastávky Vinohradská tržnice.