ZÁKAZNICKÁ RETENCE A TECHNOLOGIE V E-COMMERCE

Co dnes zákazníci od firem chtějí? A co vše firmy musejí udělat, aby si zákazníky udržely?

Jak znovu probudit k životu zákazníky, kteří u vás již delší čas nenakoupili?

Jak dnes připravit chytré kampaně? Jak z jednorázového zákazníka udělat takového, který se bude vracet? Jak zlepšit zákaznickou loajalitu? Jaké kanály stojí za to zapojit, aby to pro vás mělo stále efekt?

Jak lze využít moderní technologie e-commerce ve světě zákaznické retence? Jak kampaně automatizovat? Jaké budou trendy v oblasti péče o zákazníka?

Nenechte si ujít dalšího Eshopistu, který se koná ve čtvrtek 20. října ve Spojce Events v pražském Karlíně. Zajímavá témata, zajímaví hosté, zajímavé setkání se špičkami české e-commerce.

  • Program


  • Kvůli změnám ve “third party cookies” je důležitější než kdy dříve navazovat dobré vztahy s vašimi zákazníky a data o nich vlastnit. Bez cookies v prohlížeči váš e-shop nadále nedokáže rozpoznat vracející se návštěvníky, a chová se k nim, jakoby byli na stránce poprvé. Pokud chcete nabízet stále konzistentní zákaznickou zkušenost, vysoký komfort při nákupu a tak dosáhnout ještě vyšších příjmů, potřebujete nový způsob získávání zákaznických dat.

  • Data science ve službách e-shopu již nemusí být věda, stačí následovat poctivé datové řemeslo. Honza Matoušek z firmy Data Mind má přes 20 let zkušeností z modelování zákaznického chování. Takže o tom ví jednu věc. V retenci se soustřeďte na živého zákazníka, před zachraňováním těch mrtvých.

  • Ukážeme vám zajímavou případovou studii, jak jsme si našli cestu ke ztraceným zákazníkům, kteří už u našeho klienta Astratex nenakoupili dlouhých 12 měsíců. Jak jsme vyzkoušeli a porovnali účinnost různých komunikačních prostředků. Představíme vám, jaký byl nejúčinnější a co překvapivého kromě oživení “padlých” zákazníků nám přinesl. Těšte se na přednášku plnou inspirace i praktických příkladů.

  • Ukážeme vám praktický popis, jak se s RFM analýzou v Astratexu pracuje, na koho míří více slevou, na koho nabídkou brafittingu nebo jiných extra služeb, jak má Astratex jednotlivé segmenty nastaveny, v čem je prodej spodního prádla specifický a jak se to promítlo v segmentaci a jaké jsou dopady RFM segmentace na věrnostní program.

  • Jak nastavit ponákupní komunikaci a vytvořit zákaznickou zkušenost v průběhu doručení zásilky, která e-shopům generuje až o +24% více opakovaných nákupů a sníží o 54% počet dotazů WISMO (where is my order?).

  • V panelové diskuzi, která potrvá zhruba jednu hodinu, se spolu s předními hráči B2B odvětví zaměříme na úskalí a strategie spojené se vstupem na B2B e-commerce trh. Mezi panelisty se objeví například⁠ Lukáš Havlena ze společnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR a Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics. Dotkneme se témat: - Posílení B2B pozice aneb co přinesl vstup do online prostředí - Bariéry versus příležitost - Nezbytné interní změny a procesy - Přínos pro obchod - Pohled na mezinárodní byznys - Nastavení obchodní strategie B2B vs B2C - A několik dalších témat

Jak si udržet zákazníky?2

Jaké jsou trendy v oblasti zákaznické retence? A na co byste měli myslet v rámci vaší firmy či e-shopu? Přijďte načerpat inspiraci.


Seznamte se zástupci významných firem české e-commerce

Zastavte se na skleničku s předními tvářemi české e-commerce. Ať už během pauzy na kávu nebo afterparty. Proslýchá se, že během Eshopisty vznikla řada přátelství i obchodních spoluprací. Využijte šanci i vy.


JAKÝ BYL MINULÝ ESHOPISTA

Kupte si EARLY BIRDS lístky včas

Využijte zvýhodněný EARLY BIRDS vstup v hodnotě 1 490 Kč bez DPH. Další vlna bude už dražší. Akce je časově omezená.

Mám zájem o akci

KDE NÁS NAJDETE?

THEATRE ROYAL

Vinohradská 48, Praha 2

Navštivte s námi stylový prostor na Vinohradech. V blízkosti tram zastávky Vinohradská tržnice.