O PROJEKTU

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“, původním cílem bylo především sdílení informací a osobních zkušeností z online businessu mezi leadery e-shopů. Z počátku byl Eshopista zaměřený na příběhy významných českých e-shopů. E-commerce se ale mění a vyvíjí, proto bylo třeba přizpůsobil obsah i formát. Všechny akce od 5. ročníku 2018/2019 jsou rozdělené na panelovou diskuzi, inspirativní a expertní blok. Každý z večerů je věnovaný úzkému tématu, které aktuálně rezonuje trhem, během 5. ročníku to byla Logistika, Technologické trendy nebo HR a Employer Branding v e-commerce. 6. ročník zachovává nový formát, hosté se mohou těšit na řadu nových témat, o kterých se příliš na konferencích nemluví a zároveň patří mezi nejžhavější témata, kterými se nejen české e-shopy zabývají.

Kromě vzdělávání Eshopista vždy byl příležitostí pro setkávání, už 6 let propojuje celou českou e-commerce scénu a traduje se, že mnoho obchodů bylo vyjednaných právě díky Eshopistovi. Kromě klasických akcích organizujeme i dvě sportovní doprovodné, každý ročník zahajujeme výkopem na fotbalovém turnaji a v zimě si měříme síly v bowlingu.

JAKÉ TO BYLO NA MINULÝCH AKCÍCH?

ORGANIZAČNÍ TÝM

VIDEO GALERIE

SPOJTE SE S NÁMI

 
 

7 hours ago

Eshopista.cz

Lukáš Burda je Global Brand Manager ve Footshop, kde působí od začátku letošního roku. Předtím vedl jako CEO společnost DIVR Labs a pracoval jako obchodní ředitel ve C3 Creative Code and Content. Vedl také digitální marketing v České spořitelně, marketing značky Nike na českém a slovenském trhu či řídil komunikaci pivní společnosti SABMiller. Vystudoval ČVUT. Objeví se v panelové diskuzi o budování značky na fashion trhu.

👉 eshopista.cz/
... See MoreSee Less

View on Facebook

Lukáš Burda je Global Brand Manager ve @footshopcz, kde působí od začátku letošního roku. Předtím vedl i digitální marketing České spořitelny nebo značky Nike. Bude v panelové diskuzi #Eshopista o budování značky na fashion trhu. Poslechněte si ho i vy.

https://t.co/7nEkjLoQed

Load More...