O PROJEKTU

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“, kdy původním cílem bylo především sdílení informací a osobních zkušeností z online businessu mezi leadery e-shopů. Z počátku byl Eshopista zaměřený na příběhy významných českých e-shopů. E-commerce se ale mění a vyvíjí, proto bylo třeba přizpůsobit obsah i formát. Všechny akce od 5. ročníku 2018/2019 jsou rozdělené na panelovou diskuzi, inspirativní a expertní blok. Každý z večerů se věnuje úzkému tématu, které aktuálně rezonuje trhem, během 5. ročníku to byla Logistika, Technologické trendy nebo HR a Employer Branding v e-commerce. 6. ročník zachovává nový formát, hosté se mohou těšit na řadu nových témat, o kterých se příliš na konferencích nemluví a zároveň patří mezi nejžhavější témata, kterými se nejen české e-shopy zabývají.

Kromě vzdělávání Eshopista vždy byl příležitostí pro setkávání. Už 6 let propojuje celou českou e-commerce scénu a traduje se, že mnoho obchodů bylo vyjednaných právě díky Eshopistovi. Kromě klasických akcí organizujeme i dvě sportovní. Každý ročník zahajujeme výkopem na fotbalovém turnaji a v zimě si měříme síly v bowlingu.

JAKÉ TO BYLO NA MINULÝCH AKCÍCH?

ORGANIZAČNÍ TÝM

VIDEO Z AKCE

SPOJTE SE S NÁMI

 
 

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts.
Click to show error
Error: Server configuration issue

Pandemie koronaviru vystřelila celý segment e-commerce k rekordním číslům. Potvrzují to i finanční výsledky @czccz , které meziročně vyrostly o 30 % via @czechcrunch #ecommerce

https://www.czechcrunch.cz/2021/05/czc-cz-vyrostlo-o-tretinu-na-55-miliardy-korun-stejne-jako-jeho-materska-mall-group-hlasi-preklopeni-do-zisku/

Load More...