O PROJEKTU

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“, kdy původním cílem bylo především sdílení informací a osobních zkušeností z online businessu mezi leadery e-shopů. Z počátku byl Eshopista zaměřený na příběhy významných českých e-shopů. E-commerce se ale mění a vyvíjí, proto bylo třeba přizpůsobit obsah i formát. Všechny akce od 5. ročníku 2018/2019 jsou rozdělené na panelovou diskuzi, inspirativní a expertní blok. Každý z večerů se věnuje úzkému tématu, které aktuálně rezonuje trhem, během 5. ročníku to byla Logistika, Technologické trendy nebo HR a Employer Branding v e-commerce. 6. ročník zachovává nový formát, hosté se mohou těšit na řadu nových témat, o kterých se příliš na konferencích nemluví a zároveň patří mezi nejžhavější témata, kterými se nejen české e-shopy zabývají.

Kromě vzdělávání Eshopista vždy byl příležitostí pro setkávání. Už 6 let propojuje celou českou e-commerce scénu a traduje se, že mnoho obchodů bylo vyjednaných právě díky Eshopistovi. Kromě klasických akcí organizujeme i dvě sportovní. Každý ročník zahajujeme výkopem na fotbalovém turnaji a v zimě si měříme síly v bowlingu.

JAKÉ TO BYLO NA MINULÝCH AKCÍCH?

ORGANIZAČNÍ TÝM

VIDEO GALERIE

SPOJTE SE S NÁMI

 
 

17 hours ago

Eshopista.cz

Lukáš Uhl působí jako CEO společnosti ZOOT, největšího internetového prodejce oblečení na českém trhu. Předním pracoval v manažerských pozicích například v Pietro Filipi, DameJidlo.cz nebo Centrum Holdings. V minulosti se hodně pohyboval zejména na startupové a technologické scéně. Ve své přednášce vám přiblíží, jakými změnami prošlo finanční řízení ZOOTu.
👉 eshopista.cz/
... See MoreSee Less

View on Facebook

Lukáš Uhl působí jako CEO společnosti ZOOT, největšího internetového prodejce oblečení na českém trhu. Ve své přednášce přiblíží, jakými změnami prošlo finanční řízení ZOOTu. #Eshopista #zoot
https://t.co/7nEkjLoQed

Load More...