O PROJEKTU

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“, kdy původním cílem bylo především sdílení informací a osobních zkušeností z online businessu mezi leadery e-shopů. Z počátku byl Eshopista zaměřený na příběhy významných českých e-shopů. E-commerce se ale mění a vyvíjí, proto bylo třeba přizpůsobit obsah i formát. Všechny akce od 5. ročníku 2018/2019 jsou rozdělené na panelovou diskuzi, inspirativní a expertní blok. Každý z večerů se věnuje úzkému tématu, které aktuálně rezonuje trhem, během 5. ročníku to byla Logistika, Technologické trendy nebo HR a Employer Branding v e-commerce. 6. ročník zachovává nový formát, hosté se mohou těšit na řadu nových témat, o kterých se příliš na konferencích nemluví a zároveň patří mezi nejžhavější témata, kterými se nejen české e-shopy zabývají.

Kromě vzdělávání Eshopista vždy byl příležitostí pro setkávání. Už 6 let propojuje celou českou e-commerce scénu a traduje se, že mnoho obchodů bylo vyjednaných právě díky Eshopistovi. Kromě klasických akcí organizujeme i dvě sportovní. Každý ročník zahajujeme výkopem na fotbalovém turnaji a v zimě si měříme síly v bowlingu.

JAKÉ TO BYLO NA MINULÝCH AKCÍCH?

ORGANIZAČNÍ TÝM

VIDEO GALERIE

SPOJTE SE S NÁMI

 
 

1 day ago

Eshopista.cz

David Dohányos je Account Strategist v Googlu, kde rozvíjí top klienty největších českých a slovenských agentur. Má zkušenosti také z thajského startupu Gogoprint, kde měl na starosti automatizaci sales procesů pro expanzi na malajský a singapurský trh. Potkáte ho na semináři Eshopisty.
👉 eshopista.cz/
... See MoreSee Less

View on Facebook

David Dohányos je Account Strategist v Googlu, kde rozvíjí top klienty největších českých a slovenských agentur. Má zkušenosti také z thajského startupu Gogoprint, kde řešil automatizaci sales procesů pro expanzi na malajský a singapurský trh. #Eshopista
https://eshopista.cz/

Load More...