• Úvodní stránka
  • O projektu
  • Partnerství
  • Napište nám
  • Recent Posts

    • REPORTÁŽ: PROČ JE ALZA BOŽÍ FIRMA, O TOM NÁS PŘESVĚDČILI JEJÍ MANAŽEŘI
      6 června, 2019
    • VÍTĚZEM TŘETÍHO ROČNÍKU O POHÁR ESHOPISTY JE FORD
      6 června, 2019
    • REPORTÁŽ: VÍTĚZEM TŘETÍHO BOWLINGOVÉHO TURNAJE SE STALO FEEDO
      6 června, 2019
  • Connect to Us

  • Úvodní stránka
  • O projektu
  • Partnerství
  • Kontakt

Všeobecné obchodní podmínky pro vzdělávací akce a konference společnosti ACOMWARE s.r.o.

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při prodeji (prostřednictvím internetového a dalšího doplňkového prodeje) či jiném nabytí vstupenek na vzdělávací akce a konference pořádané společností ACOMWARE s.r.o. a bližší podmínky organizování těchto akcí.

I.  Úvodní ustanovení

Společnost ACOMWARE s.r.o., IČ: 25047965, se sídlem Budějovická 778/3, 140 62 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 92586, dále také jen “Společnost”, vydává tyto obchodní podmínky. Obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na akce a konference Společnosti (dále jen „akce“) a bližší podmínky konání těchto akcí.

II.  Prodej vstupenek

  1. Společnost činí prostřednictvím svých webových stránek výzvu k podávání návrhů na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na akci specifikovanou na daných stránkách. Ustanovení§ 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen NOZ), se nepoužije.
  2. Zájemce o koupi vstupenky (dále jen „Smluvní partner“) podává objednávkou uskutečněnou prostřednictvím příslušného internetového rozhraní Společnosti týkajícího se dané akce (či případně jiným způsobem akceptovaným Společností), návrh na uzavření smlouvy o koupi vstupenek na příslušnou akci (dále také jen “Objednávka vstupenek”).
  3. Objednávkou vstupenek dává Smluvní partner souhlas s těmito obchodními podmínkami a případně se zvláštními pravidly a podmínkami příslušné akce uvedenými na její webové stránce a bere na vědomí poučení o zpracování osobních údajů, které je k dispozici zde. Tyto obchodní podmínky tvoří dle § 1751 odst. 1 NOZ součást obsahu smlouvy.
  4. Smlouva o prodeji vstupenek je uzavřena akceptací Objednávky vstupenek Společnosti, a to potvrzením objednávky nebo zasláním zálohové faktury ze strany Společnosti na e-mailovou adresu uvedenou Smluvním partnerem v Objednávce vstupenek.
  5. S ohledem na charakter a cenu akce se Smluvní partner považuje za profesionála a nepovažuje se za spotřebitele ve smyslu § 419 NOZ. Tudíž se neuplatní ustanovení na ochranu spotřebitele, zejména ustanovení § 1810 a násl. NOZ.
  6. Kupní cena vstupenky vzdělávací akce zahrnuje občerstvení, není-li výslovně stanoveno jinak, a je třeba ji uhradit na základě vystavené zálohové faktury. Není-li určeno jinak, splatnost faktury je 3 pracovní dny od doručení. Společnost si vyhrazuje právo neumožnit vstup na akci v případě neuhrazení vstupenky před jejím konáním.
  7. Smluvní partner je povinen seznámit fyzickou osobu, která se bude za Smluvního partnera účastnit akce (dále jen „Účastník“), s pravidly uvedenými v těchto obchodních podmínkách, získat její souhlas s jejich dodržováním a spoluodpovídá společně a nerozdílně s ní za jejich dodržování. Smluvní partner se také sám zavazuje dodržovat veškerá omezení a závazky stanovené Účastníkovi. Smluvní partner je povinen seznámit Účastníka s poučením o zpracování osobních údajů uvedený v odst. 3.

III.  Cena Vstupenek

  1. Cena jedné vstupenky může být progresivní podle podmínek uvedených na webové stránce dané akce, k ceně je připočítávána zákonná DPH (aktuálně 21%).
  2. Při nemožnosti účasti Účastníka na akci se vstupné nevrací. Je možná pouze změna účastníka podle čl. IV. odst. 2 těchto obchodních podmínek.
  3. V případě zrušení akce náleží plná náhrada ceny vstupenek, ledaže bude dále stanoveno jinak. V případě zrušení akce v jejím průběhu z důvodů vyšší moci náhrada ceny vstupenek nenáleží.

IV.  Objednávka vstupenek prostřednictvím webové stránky

  1. Za účelem objednávky vstupenek je nutné uvést a odeslat všechna data potřebná pro provedení rezervace vstupenek a následně zaplatit příslušnou částku dle pokynů objednávkového systému. Společnost si však vyhrazuje právo akceptovat i neúplné objednávky.
  2. Vstupenka je vázána na účastníka, fyzickou osobu, uvedenou Smluvním partnerem v Objednávce vstupenky. Účastníka lze na písemnou žádost změnit, nejvýše však jedenkrát.

V.  Pravidla akcí

  1. Společnost si vyhrazuje právo z důležitých důvodů (nemoc, nedostupnost apod.) přiměřeně upravit akci, např. změnit jednotlivé vystupující, případně přesunout akci do jiných srovnatelných prostor ve stejném městě či na jiný den. O tom bude Smluvní partner vhodným způsobem informován.
  2. Účastníci jsou povinni v rámci účasti na akci dodržovat právní předpisy, návštěvní řád příslušných prostor, pokyny pořadatelů či případně orgánů veřejné správy, a chovat se v souladu s dobrými mravy. Účastníci jsou povinni počínat si tak, aby jejich jednáním nedocházelo ke škodám na majetku Společnosti nebo třetích osob. Účastníci jsou plně odpovědni za veškerou škodu, kterou svým jednáním Společnosti nebo třetím osobám způsobí.
  3. Účastníci jsou povinni nerušit svým chováním průběh akce a chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům a přednášejícím. Účast na akci není dovolena osobám v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.
  4. V případě závažného narušení akce či jednání v rozporu s těmito podmínkami si Společnost vyhrazuje právo znemožnit dotčenému Účastníkovi vstup na akci či další účast na akci.
  5. Zajišťuje-li Společnost uložení svršků v šatně, pak není-li výslovně stanoveno jinak, není šatna určena k ukládání hotovosti, cenných předmětů a předmětů jako jsou šperky, notebooky, telefony, klíče apod.
  6. Veškeré materiály předané Účastníkům v souvislosti s akcí (kopie a záznamy přednášek apod.) jsou určeny jen pro jejich osobní potřebu a zejména nesmí být užívány pro jakékoliv komerční účely.
  7. Fotografie a videozáznamy je možné na akci pořizovat pouze s výslovným souhlasem Společnosti a za účely výslovně Společností povolenými.

VI.  Účinnost obchodních podmínek

  1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. července 2021.
  2. Ukončením této smlouvy není dotčena platnost kteréhokoliv ustanovení této smlouvy, jež má výslovně či ve svých následcích působit při nebo po ukončení této smlouvy, zejména povinností podle čl. V odst. 6.
  3. Tyto obchodní podmínky jsou sepsány v jazyce českém. Pro interpretaci těchto obchodních podmínek pro případ odlišnosti jazykových verzí jsou závazné podmínky české.

VII.  Závěrečná ustanovení

  1. Závazky Společnosti vůči Smluvním partnerům stejně jako případné nároky Smluvních partnerů vůči Společnosti se promlčují ve lhůtě jednoho roku.
  2. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv změnit obsah těchto podmínek a také cenu vstupenky (nikoliv však zpětně).
  3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  4. Pro případ mezinárodního prvku se jako právo rozhodné pro spory vzniklé v souvislosti s těmito obchodními podmínkami a smluvních vztahů na základě nich uzavřených sjednává právo české. Soudy příslušné pro rozhodování sporů mezi smluvními stranami jsou soudy české.

VIII.  Reklamační řád

  1. V případě, že Smluvní partner neobdržel vstupenku/ potvrzení o své účasti nejpozději do 5 pracovních dnů po uhrazení vstupného, je povinen neprodleně, nejpozději však do 2 pracovních dnů, kontaktovat písemně Společnost na e-mail: eventy@acomware.cz. Pro tyto účely je Smluvní partner povinen sdělit Společnosti své jméno/název a e-mail, které uvedl jako kontaktní údaje při nákupu vstupenky a údaje o platbě. V případě oprávněné reklamace zajistí Společnost dodání nové vstupenky/potvrzení o účasti.
  2. Smluvní partner je povinen zkontrolovat neprodleně po dodání vstupenek/potvrzení o své účasti jejich správnost a úplnost, zejména vybranou akci a datum jejího konání. Případné vady obsahu vstupenek/potvrzení o své účasti je Smluvní partner povinen Společnosti oznámit bez zbytečného odkladu na e-mail: eventy@acomware.cz.
  3. V případě zrušení akce náleží Smluvnímu partnerovi plná náhrada ceny vstupenek, ledaže dojde ke zrušení akce v jejím průběhu z důvodů vyšší moci – v takovém případě náhrada ceny vstupenek nenáleží (viz čl. III. odst. 3).
  4. Společnost nenese odpovědnost za případné nedoručení vstupenky Smluvnímu partnerovi z důvodů na straně Smluvního partnera, zejména v případě nemožnosti doručení na jím zadanou e-mailovou adresu.
  5. V případě, že budou splněny podmínky pro vrácení vstupného, bude vstupné Smluvnímu partnerovi vráceno převodem na jeho účet, z nějž byla platba provedena, či na účet, jež Smluvní partner za tímto účelem písemně sdělí Společnosti a to 30 dnů ode dne uplatnění reklamace; náklady na platby mimo ČR nese Smluvní partner.
  6. V případě úhrady nákupu vstupenky prostřednictvím platební karty bude vstupné vráceno prostřednictvím této konkrétní platební karty, kterou byla provedena úhrada vstupného, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.


  • Kontakt

    Terezie Charvátová
    Event Manager
    E-mail: terezie.charvatova@acomware.cz
    Tel.: +420 724 383 132

  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Poučení o zpracování osobních údajů účastníků konferencí
  • Cookies
Copyright 2019 Eshopista. Všechna práva vyhrazena.