Recent Posts
Connect to Us
Podíváme se pod pokličku tvorby kreativy u české ecommerce jedničky. Ukážeme si příklady postupu realizace od byznys zadání po výstup, co nám funguje a nefunguje, podíváme se také na základní způsob vyhodnocování kreativy.
Přednáška bude věnovaná převážně GenZ s lehkým odklonem k těm ještě mladším a to generaci Alfa. Jonáš se vámi podívá na zajímavosti ve tvorbě obsahu, důležitost témat v komunikaci a zapojení nejen influencerů, ale i ambasadorů z řad firmy! Nebude to jen o Tik Toku, ale mluvit se o něm bude hodně, protože je to jedna z hlavních platforem, kde mladší tráví většinu svého online času. Dostaneme se i k TV a jiným formátům, o kterých GenZ moc nemluví, ale vnímá je. Tak jako offline aktivity, které hrají velkou roli v jejich životě.
Kreativa je stěžejní část firemní komunikace. Často ale v kontextu produktově zaměřené komunikace kreativní sdělení zapadá. Podívejme se, jak vypadá firemní komunikace očima zákazníka. Co jsou touch pointy, kde firmy zákazníky ztrácí, místo aby posilovali jejich vzájemný vztah. Orientace na výkon je velmi důležitá, nesmí ale zničit narativ a charakter značky a vytvořit další firmu, které pouze komunikuje vlastnosti produktů třetích stran a akční nabídky zaměřené na urychlení konverzní cesty. Protože to je přesně ten bod, kde firma začne peníze z dlouhodobého hlediska ztrácet. Je to stejné jako u kamenné prodejny, na web totiž nechodí traffic, ale zákazníci.
Data ukazují, že kreativita prodává. Ale co to vlastně je? A potřebujeme ji vůbec? O kreativitě očima marketéra, který není kreativec.
Jaké jsou výhody ale také bariéry vstupu do světa široké komunikace značek a co může značkám přinést synergie on-line a off-line komunikace?
V prezentaci se dozvíte, kdy dává a naopak, kdy nedává smysl využít potenciálu všech komunikačních kanálů, které mediální a komunikací přeplněný svět nabízí.
Terezie Charvátová
Event Manager
E-mail: terezie.charvatova@acomware.cz
Tel.: +420 724 383 132