Petr Humplík, SW architekt ze společnosti NetDirect, na workshopu vysvětlí, proč stavět e-commerce řešení na moderních technologiích. Na to naváže Radoslav Revenda, který se podělí o tipy, na co nezapomenout při zadání výběrového řízení na dodavatele e-commerce platformy a poradí, jak zvládnout projektové řízení.
V panelové diskuzi, která potrvá zhruba jednu hodinu, se spolu s předními hráči B2B odvětví zaměříme na úskalí a strategie spojené se vstupem na B2B e-commerce trh. Mezi panelisty se objeví například Lukáš Havlena ze společnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR a Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics.
Dotkneme se témat:
– Posílení B2B pozice aneb co přinesl vstup do online prostředí
– Bariéry versus příležitost
– Nezbytné interní změny a procesy
– Přínos pro obchod
– Pohled na mezinárodní byznys
– Nastavení obchodní strategie B2B vs B2C
– A několik dalších témat
V expertním bloku David Vurma představí, co vše zvážit v marketingové strategii při vstupu do B2B. Na něho naváže Daniel Lupinski, který vysvětlí, co vše obnáší investice do digitalizace a technologií v B2B.
Terezie Charvátová
Event Manager
E-mail: terezie.charvatova@acomware.cz
Tel.: +420 724 383 132