<b>Pohled na značku očima zákazníka.</b> Podívejme se, jak vypadá firemní komunikace očima zákazníka. Co jsou touch pointy, kde firmy zákazníky ztrácí, místo aby posilovali jejich vzájemný vztah
15:40 - 16:10
Kreativa je stěžejní část firemní komunikace. Často ale v kontextu produktově zaměřené komunikace kreativní sdělení zapadá. Podívejme se, jak vypadá firemní komunikace očima zákazníka. Co jsou touch pointy, kde firmy zákazníky ztrácí, místo aby posilovali jejich vzájemný vztah. Orientace na výkon je velmi důležitá, nesmí ale zničit narativ a charakter značky a vytvořit další firmu, které pouze komunikuje vlastnosti produktů třetích stran a akční nabídky zaměřené na urychlení konverzní cesty. Protože to je přesně ten bod, kde firma začne peníze z dlouhodobého hlediska ztrácet. Je to stejné jako u kamenné prodejny, na web totiž nechodí traffic, ale zákazníci.