Recent Posts
Connect to Us
Chameleon na steroidech. Tak by se dala popsat rychlost transformace sociálních sítí, která nevyhnutelně působí i na ty, kteří je používají – uživatele i tvůrce. Jak se proměňuje vnímání tvůrců, reklamy i platforem samotných? Pojďme to zjistit. Karel Kovář je […]
Na fontu záleží, jestli u vás lidé nakoupí Jak může font vyhrát volby, ovlivnit cenu jídla v restauraci nebo vylepšit statistiky spokojenosti návštěvníků? Pojďte si vyzkoušet, jak font na webu,e-shopu nebo v reklamě podvědomě ovlivní rozhodování zákazníků. Objevíte, proč forma […]
Jak využít psychologii v budování e-shopu Aby byl e-shop úspěšný, je důležité vědět, jak zákazníci uvažují.Díky principům psychologie pochopit, proč se zákazníci rozhodují (z pohledu majitele) někdy nelogicky a jak těmto předvídatelně nepředvídatelným projevům přizpůsobit e-shop a zajistit lepší konverze. […]
Klíčové strategie pro efektivní komunikaci zapamatovatelného prodejního sdělení. Jak získat a ovlivnit pozornost zákazníků, abychom je přesvědčili k nákupu? Oči jsou nejdůležitější smyslový orgán a podíváme se na konkrétní příklady a situace, které ilustrují, proč je důležité jim věnovat zvláštní […]
Terezie Charvátová
Event Manager
E-mail: terezie.charvatova@acomware.cz
Tel.: +420 724 383 132